close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תוספי מזון לחיים

מערכת שורשיח אדר ב, תשעד20/03/2014

תזונה לקויה מביאה להרבה מחלות קשות ולכן רופאים מערביים ממליצים לשלב תוספי תזונה מתאימים על מנת לעזור לכל אחד

תגיות:

ככל שהאוכל המעובד והזול צובר פופולאריות בעולם, כך גם המחלות השונות שקשורות לתזונה לקויה הולכות והופכות לנפוצות יותר ויותר. האוכל המעובד והג'אנק פוד עוברים תהליכי עיבוד רבים לפני שהם מגיעים אליכם לצלחת, אשר במהלכם הם מאבדים את מרבית החומרים המזינים שבהם, את הוויטמינים והמינרלים שהגוף זקוק להם נואשות. חוסרים של ויטמינים הפכו להיות מנת חלקם של רובנו ולשם כך חברות התרופות פיתחו תוספי מזון שונים על מנת לעזור לנו לקבל את כל אותם החומרים החשובים, אותם אנו לא מקבלים מהמזון.

מדוע הרפואה המערבית ממליצה על נטילת תוספי מזון?
הרופאים

המערביים ממליצים בחום לשלב את תוספי התזונה השונים יחד עם תזונה בריאה יותר, על מנת להשלים את הוויטמינים והמינרליים החסרים לגוף, לאזן את התזונה ולמנוע מחלות הקשורות לחוסרים אלו.

תזונה לא מלאה – מרבית האנשים אינם יודעים דבר על תזונה נכונה. ישנם אנשים שממעיטים בצריכת ירקות ופירות ומרבים באכילת קמחים לבנים, סוכר לבן, מלח לבן ומוצרים מן החי הפוגעים בבריאות בצורה משמעותית. התזונה הלקויה שלהם מביאה להרבה מחלות קשות ולכן רופאים מערביים ממליצים לשלב תוספי תזונה מתאימים על מנת לעזור לכל אחד לאזן את התזונה ולמנוע מחלות.בעיות ספיגה – ישנם אנשים אשר אוכלים לכאורה את כל הויטמינים והמינרלים הדרושים להם אך כתוצאה מגורמים רבים כגון, עישון, חומרים מזהמים, מזונות המפריעים לספיגה וכמובן סיבות גנטיות, הספיגה של החומרים המזינים מן המזון אינה יעילה ולכן נוצרים חוסרים בגוף אותם מומלץ להשלים עם תוספי תזונה.הריון – בזמן הריון חשוב לשמור על בריאותך ובריאות התינוק ולכן במידה וישנו חוסר כלשהו, הרופאים ממליצים להשלימו במהירות בעזרת התוספים המתאימים.ספורט – כל הספורטאים ובוני הגוף למיניהם מאמצים את הגוף שלהם, מפתחים אותו, מאמנים את השרירים שלהם ולשם כך הם זקוקים לכמות גדולה יותר של חומרים מזינים, ויטמינים ומינרלים. זאת הסיבה לכך שכל ספורטאי צריך לשמור על תזונה מאוזנת ונכונה ולהשלימה בעזרת התוספים המתאימים.

תוספי מזון פופולאריים במיוחד
בי 12 – תוסף התזונה הנפוץ ביותר הוא ללא ספר ה-בי 12. מדובר בויטמין מקבוצת בי, אשר אינו מיוצר בגוף האדם ואינו נמצא במזון מן הצומח. הבי 12 הוא תוסף תזונה הכרחי לצמחונים וטבעונים אשר נמנעים מאכילת בשר ולכן נאלצים להשלים את הויטמין בעזרת תוספי תזונה מתאימים.
אומגה 3 – גם אומגה 3 הוא תוסף תזונה חשוב מאוד הנדרש לפעילות תקינה של המוח, יכולת ריכוז וחשיבה. אומגה שלוש מומלץ כבר מגיל צעיר והורים רבים מקפידים לשלב את התוסף בתזונתם. ניתן למצוא אומגה 3 בדגים וכן מזונות מן הצומח כמו זרעי הפשתן.
חומצה פולית – מחסור בחומצה פולית עלול להיות מסוכן לאדם ובייחוד לנשים הרות מכיוון שהוא דרוש להתפתחות תקנית של העובר. למרות שניתן לקבל את החומצה הפולית מן המזון, לעתים בעיית ספיגה גורמת לחוסרים מסוכנים ולכן יש לצרוך תוסף תזונה זה ולדאוג לבריאות האם ולהתפתחות תקינה של הילד.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה